Kanal 3 på Lördag!

God kväll!

Såg på reklamen på kanal 3 att det är lite klassiska hundfilmer på Lördag! Bland annat Beethoven. Jag älskade den när jag var liten! Han är ju så söt som valp. En St bernadsvalp som man kan bära i famnen en liten period, sedan blir han så stor och fin!

Kommer ni ihåg valptiden väl?

Jag kommer ihåg Goliats men har nog förträngt en hel del :)
Tur att det finns kameror så man kan föreviga den korta intensiva valptiden!

Har ni några minnen från valptiden som ni inte glömmer?


bild: Google



Kommentarer
Postat av: Sandra

Finns nog inget sötare än valpar! Fast dom är rätt krävande!...:-)

Ja, vi ska till värmen i Karibien. En 10-dagars kryssning blir det, några dagar i New York hinner vi med också:-) Ska bli underbart!

Själv då, vad har du för dig? Jobbar på hotellet fortfarande? Får du nåt ledigt över jul?!:-)

Kram!

2010-12-09 @ 19:32:51
URL: http://sandris.webblogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Valp tiden e underbar!!

Skulle ALDRIG vilja vara utan den.

Men vi kan gärna hoppa 1års trotsen hihi.

Ja du vet ju hur jag har de ni... SKIT jobbigt i mellan åt. haha

2010-12-09 @ 23:30:00
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0