Hittehund

Har ni någon gång övervägt att ta hand om en hund från ett hundstall? En utlänning, hittehund eller misskött hund?
Jag har tänkt på det många gånger. Helst skulle jag vilja ha ett jättestort hus med massa tomt, samt kunna vara hemma hela dagarna, för att kunna ta hund om massa hundar! De man ser på blocket som vid året säljs vidare pga tidsbrist. De som skänks bort till bra hem för att familjen blivit allergisk...

Mina föräldrar har en spansk gatuhund. Linus heter han och är världens underbaraste sötnos!




Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag har tagit flera omplaceringshundar genom åren, och kommer att fortsätta med det. :)



Helst av allt vill jag ha dem där riktigt svåra fallen eftersom jag har större möjligheter sen jag köpte huset.



Sv: Ja, hon är riktigt fin, lilla grånosen.



Min trognaste vovve någonsin :)

2010-12-12 @ 11:23:12
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: mamma

Hej sara , lilla Linus är väl en riktig sötnos! Djuren blir dom bästa vänner man kan ha! kram mamma

2010-12-12 @ 20:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0