Hunddagis

Har ni haft er hund på hunddagis någon gång?
Jag hade min förra hund på ett litet hunddagis vid Arlanda då jag bodde i Sigtuna och jobbade i Upplands Väsby. Min Goliat hade jag på hunddagis för några år sedan. Det var ett helt nyöppnat dagis här i uppsala med jättetrevlig personal och fint dagis som låg perfekt till för mig då jag åkte förbi till och från jobbet. Dom var jätteflexibla med tider och hade även nattis! Kolla in dagiset HÄR! Det rekomenderas startkt av mig om du bor i Uppsala och letar dagisplats till din hund!


Bild: Google




Kommentarer
Postat av: Carina

Ny header ser jag, fin!

Har aldrig haft hund på dagis, tjejerna är med Micke på jobbet i vanliga fall, nu har de varit hemma med Tobbe för han är arbetslös.

Ha det bra

2010-12-26 @ 22:02:21
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Veronika

Hej!

Vad fint du gjort på bloggen. Nya färger & ny header=)

Nä, jag har aldrig haft på hunddagis, men ett par gånger på pensionat. Fast jag saknar hundarna så=)

Ha det bra!

Kram

2010-12-27 @ 16:23:41
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0