Julfirande med hund!

Julen närmar sig med stormsteg, hur firar ni jul, hur mycket är hundarna involverade? Får dom julklappar?
Detta kommer bli en jul för oss med nya fyrfota familjemedlemmar, jag tror den kommer bli helt fantastisk!
Vill man kan man pryda hunden med en tomteluva :) Finns att beställa på www.hundliv.se , 69:- för en luva i storlek small.

Eller kanske en minijulstrumpa att lägga klapparna i. Till dig själv eller hunden!
49:-
  

Min kille fick testköra sitt årliga jultäcke idag!
Det kommer alltid vara lite för stort men vad gör väl det? :)



Kommentarer
Postat av: bloggen du inte vill missa!

Ja visst är det så . Och sen när man har ett sånt jobb som är sittande mestadels så känner man bara att man jäser . Så träningen är ett måste för min del :)

Det är kul och shoppa , kul när man kan och när man jobbar så mycket som man gör just nu så är det kul att spendera på sånt som man vill ha :)

Ingen kul att bara lägga pengarna på en hög , dom måste ju användas också :)

Jo , tror också det kommer bli toppen uppe i Idre . glömmer aldrig när du var med upp dit . Det var riktigt trevligt :D

hoppas allt är bra med kusinen min :) kram

2010-12-09 @ 13:24:54
URL: http://linusagren.myshowroom.se
Postat av: Kjellmarit

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-02-24 @ 10:17:35
URL: http://kjellmarit.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0