Låt mig presentera Polly!

Shi-Baz's Sweet Polly

Välkommen hem fina Polly!
I tisdags blev vi med valp. Vår lilla sockersöta tik på 8 veckor.
Hennes pappa är: Shi-Baz's Peanut
Hennes mamma är: Shi-Baz's Show Me



Vi har nu en hel del jobb framför oss och Golle är inte så jätteförtjust i att fått en lillayster
som tassar runt i lägenheten :) Men hon är här för att stanna och det känns jättespännande
att vi bestämde oss för denna ras då jag hört mycket positivt om den.

Polly verkar än så länge vara en tuff tjej!

Så nu vet nu varör jag varit dålig på att uppdatera på sistone! :)
Nu blir det bättring!

Kommentarer
Postat av: Daniela & Mopsarna

Grattis till er suuuper söta lilla tjej <3

2010-12-17 @ 21:05:03
URL: http://www.mopstorp.cybersite.se
Postat av: Angelika

Grattis vilke lite sötnos:) Man smälter:) Lycka till.

Jag tävlar inte agility men min son kommer nog starta någonklass till våren/sommaren. Ha det gott

Postat av: Carina

Grattis, gud va kul med en valp, lycka till. Det kommer bli bra när han vänjer sig, Krita tyckte också det var jobbigt med Nova när hon kom men det lugna sig på någon vecka!

2010-12-18 @ 14:46:38
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vilken söt liten tjej!! Grattis! Golle vänjer sig nog snart med sin nya familjemedlem:-)

2010-12-18 @ 22:16:03
Postat av: Veronika

Vad söt hon är lilla Polly! Lycka till med henne!

2010-12-19 @ 09:04:19
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/
Postat av: Alice

gud så söt, vilken ras ?

2010-12-19 @ 14:33:56
Postat av: Sara

Alice:

Polly är en fransk bulldog :)

2010-12-20 @ 00:02:32
URL: http://twinkely.blogg.se/
Postat av: Mina

Hej!

Vad söt Polly är, jag har hennes syster Sallie.

Hittade dig när jag sökte på deras föräldrar. Ska spara din sida så man kan in & se utvecklingen :)

Jag har hittat några syskon till också.

Ganska kul & se hur alla ser ut & var dem tagit vägen :)

Mvh Mina

2010-12-30 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0