Luciapromenad!

Luciapromenad i Uppsala 13/12

Det finns ett evenemang på facebook med inbjudningar till Luciapromenad med hundarna.
Vi ses klockan 17 på centralen i Uppsala och går en gemensam promenad genom stan.
Då vi har turen att få ha våra älskade 4 benta inne i St Per gallerian tänkte jag att om vi inte blir TOK många kan ta en gemensam fika där=D
VÄRME där med=D
Glöm inte att pynta hundarna med någe juligt, vad som helst;)

Om man ska delta i detta är de då bra att ha en hund som kan slappna av inne på fiket och inte blir illa berörd av att vara bland folk osv - juletider ni vet... Mycke folk ute.

Maila eller skriv en kommentar om du vill vara med!

Detta annordnas av Lina


Jag och lilla Goliat kommer vara på plats!



Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

En luciapromenad är ett bra initiativ! :)



Sv: Mer information kommer rörande min lilla promenad :)

2010-12-10 @ 04:13:01
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Cornelia&Iggi

Hej! Skidor är jätteskoj med vovvarna. Som du säger ger det mycket mer än att leka, jag brukar vara duktigare men kroppen säger emot ibland och jag hatar att vara sjuk! och mysstund är bäst :)

Va kul med luciapromenad förrsten, rolig aktivitet :)

Ha det bra! :)

2010-12-10 @ 08:27:45
URL: http://iggipiggi.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0