Pollys syskon!

Jag fick en kommentar på ett inlägg av ägaren till Pollys syskon! Jättekul! Har mailat dig nu Mina :)

När vi var iväg till Helsingborg för att kika på valpar var det ju hur många som helst! Det var 2 syskon som fått valpar någon dag efter varann! Totalt var det 17 valpar tror jag! Så nu finns ju dessa utspridda i landet och vore jättekul att få kontakt med dom. Pollys helsyskon kommer iallafall hamna hos Zlatan! Inte illa va?

Så om ni nu skulle ha en fralla som är runt 10 veckor och som kommer ifrån Shibaz´s kennel så skriv gärna en rad och lämna blogg/mailadress så jag kan få tag i er :)


Kommentarer
Postat av: Mina

Jasså, jag trodde Zlatan skulle ha valp från andra kullen.

Men där ser man :)

Vilka fina bilder du har på Polly, jag måste låna systemkamera av någon så man kan få till några riktigt fina bilder på lilla Sallie :)

Polly & Sallie har även en syster på Gotland som heter Maggie, men hennes ägare vet jag tyvärr inte hur jag ska kunna få tag på.

Gott nytt år :)

2010-12-31 @ 16:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0