Trötta djur,

Min lilla fralla ligger i soffan och snarkar. Min fina jack russel ligger 10 cm ifrån och sover han med. Lugn och ro i flocken. Det har varit mycket bus annars idag så då måste ju ny energi samlas under sömn!

De dagar då man varit ute fler timmar i skogen med sällskap och massa aktivitet, då min Golle springer in i sitt skåp och lägger sig för att sova direkt då vi kommer hem, då känner man sig så nöjd. Hundar nöjda, människor nöjda!

Brukar ni ge er ut själva eller tillsammans med någon för att ha heldagar med hudar, fika och mys? Om inte kan jag verkligen rekomendera att ta med en termos kaffe, lite ostmackor, någo att sitta på och bra kläder! Ut och ha det skönt, tänk inte på tiden och alla måsten. Det är balsam för själen och hjälper verkligen att få ihop ny energi!



Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej!

Ja visst är det en skön känsla när hundarna får sitt så att de har ett bra hundliv.

Jag brukar vara ute i timmar själv med mina undar. Det händer att någon annan är med, men jag borde nog bli bättre på det=) Ibland när jag tränar så är man ju fler=)



Hur gammal är din Jack russel?



Sv: Min valp är 4 månader & 3 veckor. Han är jättesöt. Valpig personlighet & ullig i pälsen. Väldigt matglad, pigg, gosig & smart=)



Önskar er en bra dag!=)

2010-12-20 @ 07:38:04
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/
Postat av: Carina

Va skönt att det börjar lugna ner sig!

Hoppas det gick bra att jobba!

Ja dessa smällare är inte kul, Nova är jätte rädd, peppar peppar så har det inte börjat än. Här i Södertälje brukar det hålla på från lucia och en bra bit in i januari. Men det har skärpt upp att de inte får sälja förrens någon dag innan, det är jätte bra!

Ha det bra

2010-12-20 @ 18:03:33
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

har du llärt dig fixa detta med bilder nu. tell me!!

2010-12-20 @ 18:43:58
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0