Dammtussar kan vara ett bevis på att någon har gjort någe roligare=)

I detta fall är de så att Sara författaren bakom denna Hunderbara blogg har fullt upp med möten och planering inför den 1 April.
Då någe STORT kommer att bli officiellt=)
Därför hoppar jag Linaa in och skriver några rader för att berätta att Sara mår bra och hon lever men det är mycket nu och vi gör allt för att hon snart ska vara tillbaka;)

Har du ett företag och vill synas maila gärna Sara för mer info, så får vi se om vi kan lösa detta;)
Syns man så finns man!

Mail : [email protected]

Den 26 mars ska Polly på sin första utställning=D
Debuten går av i Sollentuna rackethall, någon som ska dit?
Om inte så kan ni ju planera in en resa dit;)
Jag Lina ska iaf stå längst fram och heja på mina raringar!!!

Ställer ni ut eller har ni kanske gjort de?

/// Linaa vikken pina

Bjuder på en bild på min älskade Luzza


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

nu har jag dragit finalisterna blev du en av dem?

2011-02-28 @ 23:59:13
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0