Löptider

I skivandets stund har vi 3 hundar här hemma. Golle, Polly och vårt extrabarn Luzza. Luzza löper, Golle tyckte hon luktade gott men nu ligger han i soffan och sover. De är alltid tillsammans trots löptider. Golle är kastrerad vilket kanske hjälper till men han bryr sig inte speciellt mycket då hans extrasyskon Luzza och Tilda löper. Vifår se sedan när det är Pollys tur att börja löpa. Var länge sedan jag hade en tik i huset och behövde tänka på sådant. Sambon har lärt sig klä på Luzza sina trosor med ett trosskydd i, haha!

Hur blir era tikar då de löper?
Hur blir era hanhundar då andra tikar i närheten löper?



Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

haha inte så lätt alla gånger o få på skiten. Fråga Rasmus;) Jag kom hem och Lussa hade de bak o fram på sig men de funka ju de med=D Så länge de inte sitter åpå huvudet utanm på endan så är de ju rätt;)



Luzza blir både döv, blind och gillar att reta gallfeber på matte när de e löptider.

2011-02-20 @ 01:12:08
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: VERONIKASTJEJSNACK

Vad skönt att det går bra med Golle tillsammans med löptikar=) Ha, kul att han tränar att sätta på skyddet.



Cinze, min förra terv, brydde sig inte alls om löptikar. Vi hade lydnadsträningar för Inki och då löpte någon, men han brydde sig inte alls. Annars har jag nog inte träffat löptikar, för jag har inte märkt något=)



Ha det toppen!

Kram

2011-02-20 @ 08:11:01
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/
Postat av: Carina

Krita är det inte så farligt med men Nova är riktigt PMS:ig och inte alls rolig. Krita och hon ryker ihop ganska rejält då, så vi måste gå in och sära på dem så de inte skadar varandra.



Ha det bra

2011-02-20 @ 17:53:53
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0