Award

Jag har fått en peppaward från fina Lina och Veronica så tänkte dela denna vidare till några bra personer som kan behöva lite pepp! Jag tror inte man får sända denna award tillbaka till de man fick av så gör inte det, men hade gärna gjort! Lina är en underbar människa som delar mitt intresse och som man kan lita på! Veronica är en hundtjej som gör mig inspirerad och glad! Fler sådana tack! :)



Ni som får denna award är:

stronglove - Min syster som kämpar med mycket förtjänar lite pepp!
carinaduvefjord - Hon kämpar med sina russlar precis som jag med min!
Jag känner igen mig i mycket och vill peppa henne att kämpa vidare.
golle - Min älskade mamma som inte kommer veta vad hon
ska göra med denna :) Men hon förtjänar alltid pepp! Jobbar i motvind men håller
sig flytande ändå! Min förebild!
Alice - En tjej som inspirerar och har gått igenom helvete och lite till men kommit ut på andra sidan!



Kommentarer
Postat av: Carina

Sv. Ja så är det precis, jobbigt men fint.



Och tack så mycke, jag behöver lite pepp nu så jag kan komma igång och kämpa med Krita så vi kan köra agility igen!

2011-01-14 @ 16:09:39
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: VERONIKASTJEJSNACK

Oh, snällt skrivet. Tack! Kul att du blev glad oxå=)

Var hundarna sover. Mina sover först i sängen båda, men bökar jag förmycket innan jag kommer till ro & de är trötta, så lägger sig valpen i fåtöljen bredvid sängen & min BC i fåtöljen i TV-rummet. men sen när man vaknar nästagång etc. då ligger de & trycker intill mig på vars en sida=) Ibland nere vid fötterna=)

Gulliga bilder på Luzzan? och Golle?

Ha en trevlig fredagskväll!

Kram

2011-01-14 @ 16:59:44
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/
Postat av: Thessan

Åh tack!! vad snällt :D KRAM!

2011-01-16 @ 09:55:55
URL: http://stronglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0