On/off

Har ni hittat knapparna på era hundar?
Lilla Polly 13 veckor vill helst inte använda sin offknapp. Men när vi säger åt henne att det är nog brukar hon somna nästan på en gång :)

Goliat blir lätt stressad och är man inte steget innan det händer så är han svår att få ur det tillståndet. Dels för att jag själv blir stressad såklart! Så det bästa är att aldrig låta honom komma upp i stress vilket ibland är oundvikligt! Nu när han är över 3 år har han faktiskt coolat ner sig massor, samt blivit lite gubbsurig! Men vi älskar honom såklart ändå!


Kommentarer
Postat av: VERONIKASTJEJSNACK

Roliga de små djuren!=)

Inne så är de ju lätt att få dem att slappna av på just de två hundarna jag har nu. Men om de är pigga som tex nu när jag äter pencillin. Jag känner mig trött & då får de lite mindre motion. Då kan jag märka det på min BC lite.



sv: Helgen har varit lugn. Böcker & hundar (agility, lydnad & spår) + Lets dance & Bones.



Hur har din helg varit=)?



Kram

2011-01-16 @ 21:28:41
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0