Tips!

Tips om en sida där du kan hitta massa mysigt!

 


Bamses Bollar


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka mysiga saker!



sv: ja jag har en moster som bor i Uppsala. Mina kusiner har tyvärr flyttat därifrån, men förutom det har jag släkt i Stockholm och Gävle också.

Mamma och pappa träffades i Uppsala och mina båda storebröder är födda där, men mamma och pappa är båda uppväxta i Norrland. Och jag är född i Lund - skåne! Så vi är från lite varstans, hehe.

Men jag gillar verkligen Uppsala, hade helt klart kunnat tänka mig att läsa på universitetet där om jag kom in...

2011-01-23 @ 23:36:36
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Cornelia&Iggi

Mysiga saker! :)



Jo, jag har tänkt på det där många gånger jag har åkt. Eftersom här söderut i landet iallafall där jag bor är det ingen annan jag vet som åker längdskidor med hund. Men eftersom hon är så liten så ´har aldrig någon sagt något, ist möts jag av folk som säger "jasså, du får draghjälp du" eller "det där är väl fusk?" med ett leende. Fast jag kör aldrig i spåret utan kör bredvid för att visa hänsyn, vill inte att dom ska säga något :) Stör mig så på att så många i sin tur alltid ska klaga på hundar.. ha det bra :)

2011-01-24 @ 16:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0