Utställning

Är ni erfarna utställare?

Det börjar närma sig 4 månaders ålder på Polly, inte riktigt än men ändå, och då får vi ställa ut. Hon kommer ju fortfarande vara liten bebis då! Hur ska det bli? Jag propsar fortfarande på att låta någon annan springa runt i ringen för egentligen vill jag inte. Dock är jag lite av en kontrollmänniska och tror faktiskt att det blir bäst om jag gör det själv.. lite kluven.

Ska bli lite spännande ändå med utställning, trots att jag tycker det är ganska tråkigt :P Utställning handlar ju mestadels om hundens utseende vilket man kan gynna med en bra visning förstås!

Som ni märker är jag väldigt delad vad gäller detta med utställning men i stort tycker jag att det ska bli kul, mindre kul är om Polly är ful så kan jag inte vinna! :)

Berätta om era erfarenheter angående detta tack!
Ställer ni?




Bild:google

Kommentarer
Postat av: VERONIKASTJEJSNACK

Vad roligt för er med skidorna. Duktig vovve!!!



Jag har nog bara ställt 3 gånger, så jag är inte så van. Jag ska ställa Viktor inoff nu i feb inomhus. Sen i maj & sept tror jag. Mest för miljöträningen, sen får jag se. Jag ska nog inrikta mig på spår, lydnad & agility. Ställa honom offisellt när han är två ska jag, för att få en bedömning om rasenlig. Min BC ska jag inte ställa. Tycker BC är en absolut arbetsras=)

Lycka till med era utställningar & tävlingar. Du kanske kommer att tävla agility om du går kurs=)

Hoppas att allt är bra med er!

Kram

2011-01-12 @ 21:18:08
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0